BioWare udostępniło potwórkę z livestreamu twórców z nadchodzącego tytułu studia. Podczas transmisji główny producent Anthema, Ben Irving, oraz producent rozgrywki, Darrin McPherson, skontentrowali się na łupach, narzędziach i postępach, wszystkich istotnych elementach świata kooperacyjnej strzelanki. Na początku dowiemy się o obciążeniu, używanym sprzęcie oraz systemie levelowania, a także współczynniku rzadkości przedmiotów. Zasadniczo jest to wprowadzenie do gry, jako że twórcy skupiają się głównie na szczegółowym objaśnieniu menu i konfiguracji (ilość opcji potrafi przytłoczyć). Jednym z kluczowych zagadnień jest działanie ataków żywiołów, a dokładniej to, jak działają statystyki rządzące tymi zdolnościami.
Pod koniec sesji twórcy zaprezentowali nieco akcji, aby pokazać niektóre z opisywanych umiejętności i wyjaśnić, jak działają one w praktyce, w samej grze.
Anthem zadebiutuje 22 lutego przyszłego roku na PC, PS4 i Xboksie One, a od 25 stycznia osoby, które zamówiły grę w przedsprzedaży lub posiadają subskrypcję usługi EA Access czy Origin Access, będą mogły przedpremierowo wypróbować specjalną wersję demonastracyjną.