Na wielu poziomach Astro Bot można znaleźć wiele przedmiotów kolekcjonerskich i gadżetów, ale zwykle najbardziej tajemnicze z całej grupy obracają się wokół dodatkowego Lost Levels znalezionego w ukrytym Lost Galaxy. To szóste dodatkowe miejsce do odwiedzenia jest wypełnione mnóstwem botów do uratowania i elementami układanki do znalezienia, a aby upewnić się, że nie przegapisz żadnego, stworzyliśmy ten przewodnik, aby pomóc Ci znaleźć każdy z (jedynych?) 10 Lost Levels i ukończyć je w 100%.
Nieco później znajdziesz się w pomieszczeniu z mnóstwem fanów i pięcioma wrogami. Pokonaj wrogów, a następnie dezaktywuj wentylatory, aby odsłonić ukryty schowek, w którym ukrywa się szlamowy bot. Pokonaj również tego bota, a następnie wskocz na wentylator, na którym siedział, aktywuj wentylator i zostań wystrzelony, aby znaleźć drugiego bota na poziomie.
Idź dalej, aż znajdziesz się na zewnątrz. Natychmiast po wyjściu i zobaczeniu światła słonecznego spójrz przed siebie, a znajdziesz trzeciego bota ukrywającego się w stosie liści.
Pozostając tam, gdzie jesteś, spójrz w prawo, aby zobaczyć pierwszy element układanki. Przeskocz nad nim, a UFO ukradnie kawałek, zabierając go w niebo. Przesuń liście, aby znaleźć przewody do pociągnięcia, które następnie stworzą wentylator, który możesz dezaktywować, a następnie aktywować, aby wystrzelić Astro w niebo, aby rozbić UFO i zdobyć kawałek.
Idź dalej, aż znajdziesz platformę z grupą dużych fanów, którzy są ze sobą połączeni. Czwartego bota można znaleźć tutaj, na niebie, gdy został porwany przez UFO. Uruchom się, aby uratować bota.
W tym samym czasie użyj wentylatorów, aby wystrzelić Astro na platformę po lewej stronie i pociągnij za kilka przewodów, aby znaleźć drugi element układanki.
Na koniec idź dalej, aż dotrzesz do końca poziomu. Ostatni bot będzie tutaj, ścigany przez wroga. Zmiażdż wroga, uratuj bota i to jest koniec Fan Club.
Pierwszą układankę można również znaleźć na początku, chociaż jest trochę ukryta. Używając dynamitu do wysadzenia w powietrze skały, na której znajdują się szlamy, zdobądź drugi dynamit, odwróć się, wskocz po schodach i zniszcz ścianę z symbolem ostrzegawczym. Element układanki będzie znajdował się za ścianą.
Drugi bot wymaga Astro użycia wentylatora śmigłowego, a następnie jego ruchu obrotowego, aby wspiąć się na platformy znajdujące się natychmiast po wpadnięciu do jaskini. Bot będzie znajdował się na szczycie świecącego grzyba.
Drugi element układanki można znaleźć prawie zaraz po pierwszym. Po zejściu do jaskini zbierz jeden z liści śmigła i wskocz na prawą platformę. Stamtąd pokonaj pomarańczowy szlam i użyj ruchu obrotowego Astro, aby wbić się spiralnie w ziemię. Wsłuchaj się w szum klocków na ziemi i użyj ruchu ślizgowego Astro, aby wycelować w prawy blok i znaleźć element układanki pod spodem z kilkoma monetami.
Pozostając w tym głównym pomieszczeniu, udaj się na platformę z tyłu pomieszczenia i użyj techniki wirowania Astro, aby ponownie wbić się spiralnie w ziemię. Pokonaj dwóch wrogów, a trzeci bot spadnie na dół, czekając na ratunek.
Kontynuuj pracę nad poziomem, aż wpadniesz głębiej do jaskini. Kiedy to zrobisz, użyj ruchu obrotowego Astro, aby usunąć stos kamieni znaleziony natychmiast po wylądowaniu. Następnie zakręć ponownie i wkręć się spiralnie w ziemię, aby odblokować nowy mini-obszar, w którym musisz użyć elementów sterujących żyroskopem DualSense, aby usunąć szlam za pomocą wody. Gdy dotrzesz na dół, odkryjesz czwartego bota na tym poziomie.
Kontynuuj przechodzenie przez poziom, aż dojdziesz do otwartego pomieszczenia z dużym wrogiem wymachującym kolczastą kulą na łańcuchu. Pokonaj tego wroga, a następnie użyj liścia śmigła, który możesz zdobyć spod niego, aby odwrócić się i wspiąć na wodospad z kierunku, w którym wszedłeś do pomieszczenia. Pokonaj wroga na szczycie wodospadu, a ostatni bot poziomu spadnie na dół, czekając na ratunek.
Drugi bot to podobna sprawa, tyle że znacznie mniej stresująca. Użyj żarówki, aby pokonać ducha, który kradnie platformę, której zamierzasz użyć, zdobądź drugą żarówkę, aby pokonać wroga po drugiej stronie szczeliny, a następnie użyj trzeciej, aby oświetlić sobie drogę do robota, który teraz wisi na półce skalnej dla drogiego życia.
Trzeci bot jest podstępny. Kiedy dotrzesz do obszaru z przeciąganymi drutami i punktem kontrolnym tuż obok niego, pociągnij za przewody, aby odrodzić żarówkę, ale zamiast iść do przodu, spójrz w lewo, aby oświetlić kilka ruchomych platform, które zabiorą cię w górę, aby znaleźć ukrytego bota na górze.
Pierwsza układanka znajduje się w tym samym obszarze. Widać, jak złowieszczo unosi się nad niczym. Wystarczy użyć żarówki, aby oświetlić platformy i udać się do nich.
Czwarty bot jest blisko. Gdy przekroczysz szczelinę (jeśli zajdzie taka potrzeba, pociągnij za druty przed sobą, aby zdobyć świeżą żarówkę), a następnie odwróć się i rzuć nią w kulącego się gargulca. Spowoduje to powstanie filaru i pojawienie się ukrytej trumny, którą możesz otworzyć i znaleźć czwartego bota.
Idź dalej, aż zobaczysz ostatniego bota przed sobą. Nie zawracaj sobie głowy zapisywaniem go jeszcze (nie żebyś jeszcze mógł...). Poruszaj się po pomieszczeniu i znajdź kilka przewodów, które możesz pociągnąć, aby przywołać żarówkę, a następnie przenieś je na prawo od pokoju, aby znaleźć oświetlone platformy, które zaprowadzą cię do obszaru z się gargulcem. Zniszcz gargulca za pomocą żarówki, a pojawi się drugi element układanki.
Teraz możesz zapisać ostatniego bota i ukończyć poziom. Użyj żarówki, aby stworzyć oświetlone platformy, aż znajdziesz sposób, aby uzyskać dostęp i dotrzeć do bota, aby go uwolnić.
Drugi bot jest nieco dalej. Zobaczysz część poziomu, w której chce, abyś podążał w lewo. Skieruj się w prawo, a zobaczysz kilka drutów wystających z platformy, pociągnij je, aby stworzyć ścieżkę magnetyczną, która pozwoli ci wejść na ścianę. Na szczycie znajduje się kilku wrogów i skała. Skała to bot, którego szukasz. Tak, naprawdę.
Pierwsza układanka znajduje się na twojej drodze przez dalszy poziom. Nie możesz go przegapić, ale pamiętaj, że znajduje się na cienkiej platformie wokselowej, którą jeśli przelecisz, zniszczysz!
Nieco później na poziomie, po ścianach, które próbują cię zmiażdżyć, użyjesz trampoliny, aby dostać się na platformę z drzewem otoczonym kilkoma monetami. Rozbij drzewo, aby odrodzić ciągnięte druty, które po szarpnięciu generują dynamit, który możesz rzucić w drzewo na samotnej platformie po lewej stronie, aby zobaczyć, jak uwięziony na nim bot wystrzeliwuje w twoją stronę.
Na otwartej przestrzeni, w której znajduje się skrzynia z ulepszeniem dla Astro, zobaczysz podejrzany niebieski kafelek wmurowany w ścianę. Rozbij go i znajdź kilka przewodów za sobą, za które możesz pociągnąć, aby znaleźć drugi element układanki.
Będziesz chciał użyć swojego plecaka odrzutowego, aby wspiąć się na podkładkę do odbijania przed sobą. Nie. Spójrz w prawo, przebij się przez szczelinę, pokonaj wrogów przed sobą, stań na zielonym kafelku z trawą, aby uniknąć przygniecenia przez ścianę, a następnie użyj podkładki odbijającej, aby znaleźć czwartego bota na poziomie.
Ostatni bot znajduje się na końcu poziomu, tuż przed platformą na poziomie końcowym. Aby się tam dostać, musisz unikać zgniatanych ścian, ale znalezienie bota jest łatwe.
Nieco dalej, po pokonaniu nowego nurkującego wroga, spójrz w prawo, aby znaleźć dwie formacje wulkaniczne. Wskocz na mniejszą, a następnie na platformę za większą, aby znaleźć pierwszy element układanki.
Nieco dalej, gdy znajdziesz drugiego wroga z bełtem, po lewej stronie znajduje się mała platforma z przyciskiem chronionym przez trzy obracające się strumienie ognia. Naciśnij przycisk, aby otworzyć ukryte drzwi i portal, do którego można dostać się za pomocą szyny do grindowania. W tym następnym obszarze przeskocz między szynami do grindowania, aby uniknąć zagrożeń i dotrzeć do drugiego bota poziomu.
Kiedy dotrzesz do trzeciego wroga bełtu na poziomie, znajdzie się on na platformie, po której możesz się poruszać, stojąc na krawędziach. Ustaw go pod kątem, aby nacisnąć przycisk na jednej ze ścian, aby otworzyć nową ścieżkę, która prowadzi na szczyt pobliskiej formacji wulkanicznej i znajdź trzeciego bota na poziomie.
Idź dalej, aż znajdziesz ciągniony drut, z którego wytryskuje gumowa kaczka, która tryska wodą. Użyj wody, aby oczyścić ścieżkę przez niebezpieczną ognistą podłogę i jednocześnie stwórz trasę, aby przechwycić drugi element układanki.
Czwartego bota można znaleźć za szyną do grindowania. Aby do niego dotrzeć, musisz pokonać jeszcze kilku głodnych hipopotamów.
Do ostatniego bota można ponownie dotrzeć za pomocą gumowej kaczki. Gdy już zdobędziesz kaczkę, skieruj się w prawo od następnej ognistej komory, aby znaleźć bota wylegującego się w saunie z kilkoma małpami.
Po pływających platformach mostowych znajdziesz ciągniony drut, aby odrodzić żarówkę, którą można rzucić w pobliskie drzewo, aby uwolnić drugiego bota poziomu w środku.
Kiedy wchodzisz do ciemnego pokoju, naprzeciwko ciebie znajduje się gargulec w ścianie. Użyj żarówki, aby poruszać się po oświetlających platformach, a następnie rzuć żarówką w gargulca, aby znaleźć trzeciego bota na poziomie.
Po pokonaniu wszystkich ghuli i powrocie na zewnątrz, gdy dotrzesz na platformę z unoszącą się żarówką, zabierz żarówkę i rzuć nią w kocioł po lewej stronie. Zdobądź drugą żarówkę i udaj się tam, korzystając z platform oświetleniowych, aby znaleźć czwartego bota na poziomie.
W tym samym obszarze możesz zobaczyć pierwszy element układanki unoszący się nad przepaścią. Użyj żarówki, aby oświetlić platformy, aby do niego dotrzeć.
Po zdmuchnięciu świec wejdź na sam szczyt liny. Drugi element układanki jest ukryty w pokoju za tobą.
Po pokonaniu wszystkich duchów za pomocą mechaniki żyroskopu DualSense, piąty i ostatni bot poziomu czeka na poręczy mostu przed tobą po lewej stronie.
Kilka chwil później, po użyciu odpowiedniej liny i wspięciu się na ścianę klifu, znajdziesz kolejną linę do ciągnięcia tuż przed wilkami. Pociągnij go i odtwórz bałwana w miejscu, w którym uwięziony jest drugi bot.
W tym samym miejscu pociągnij za drugą linę (w pobliżu bałwana, który można zniszczyć, aby odsłonić miejsce do zrobienia zdjęcia). To przeniesie cię do innego ukrytego obszaru. Zejdź w dół, pociągnij za kolejną linę i znajdź pierwszy element układanki.
Trzeciego bota można znaleźć w obszarze wulkanicznym. Kiedy natkniesz się na wroga blokowego, który stale podąża za twoimi ruchami, skieruj go w taki sposób, abyś mógł dotrzeć i wejść w interakcję z liną do ciągnięcia na jego głowie, aby odkryć podstępny obszar pod tą platformą, w którym trzeci bot będzie czekał na znalezienie.
Czwarty bot jest w pobliżu. Poziom będzie wymagał, abyś skierował się w lewo, skieruj się w prawo, gdzie blokowy wróg tarza się w lawie. Poczekaj na odpowiedni moment i pociągnij za linę, aby odrodzić platformę, która pozwoli ci wystrzelić rakietę do nowego obszaru powyżej, nad którym bot będzie trzymał się ściany i będzie musiał zostać uratowany przed trzema wrogami.
Prawdopodobnie zobaczysz drugi element układanki podczas przechodzenia przez poziom. Zgodnie z motywem przewodnim tego poziomu, usuń dwóch wrogów blokowych, ciągnąc za ich liny i bezpiecznie chwyć kawałek. Lub po prostu chwyć kawałek, gdy pojawi się otwór... Jeśli jesteś wystarczająco odważny...
Ostatni bot również znajduje się na twojej drodze, ale aby uzyskać do niego dostęp, musisz pokonać naprawdę dużego wroga blokowego, ciągnąc za jego linę i wchodząc do jego ciała, aby zapalić dynamit i uciec, zanim wybuchnie. Gdy to zrobisz, bot jest bezpieczny do uratowania.
Drugi bot jest również przed tobą. Znajduje się w obszarze, w którym możesz użyć żyroskopowego ostrza DualSense, aby przeciąć. Nie bądź zbyt szczęśliwy i użyj urządzenia do pokrojenia bambusa w taki sposób, aby umożliwić Ci podłączenie się do bota.
W obszarze, w którym wrogowie wyskakują z budynku z zasłonowymi drzwiami, użyj prawych drzwi, aby znaleźć trampolinę, która zabierze cię na balkon, gdzie można znaleźć pierwszy element układanki.
Kiedy upadniesz i znajdziesz się w budynku, wkrótce potem wrogi bot zaatakuje zza sekretnej ściany. Uderz w ścianę i znajdź ukryte miejsce, w którym magnetyczna ściana zaprowadzi Cię na balkon, na którym można znaleźć trzeciego bota.
Czwarty bot jest w pobliżu i bardzo oczywisty. Znajduje się w sekcji murali z kilkoma wrogami, gdzie jest zakopany po pas.
W sekcji tuż po niej, gdzie przeskakujesz przez bębny i unikasz strumieni ognia, znajdziesz duży bęben z przeciąganym drutem nad głową. Po pociągnięciu za drut skieruj się w lewo i znajdź platformę ze świecącymi zielonymi podłogami z puzzlami, takimi jak te na poziomie Azteków. Rozwiąż trzy łamigłówki z rzędu i znajdź drugi element układanki.
Piąty i ostatni bot jest na twojej drodze. Korzystając z żyroskopu DualSense, utwórz ścieżkę ostrza w górę do bota, aby kontynuować i ukończyć poziom wkrótce potem.
Po pokonaniu dużego kwiatu użyj mocy ssania, aby wspiąć się na ścianę klifu, upewniając się, że pozostało wystarczająco dużo materiału, aby stworzyć dodatkową platformę lub dwie, gdy dotrzesz na szczyt. Pierwszy element układanki będzie w pobliżu, po prostu będziesz musiał stworzyć platformę lub dwie, aby do niego dotrzeć.
Drugi bot też jest na twojej drodze. UFO go ukradnie, po prostu podąża za nim i go uwolni.
Prawdopodobnie zobaczysz drugi element układanki. Dostęp do niego może być trochę trudny, ale użyj materiałów do ssania, które wolisz podeprzeć do niego i złapać go.
Trzeci bot znajduje się w tym samym obszarze. Na jednej z obracających się platform zobaczysz bota stojącego na nadającym się do ssania sześcianie materiału. Ponownie przedostań się w sposób, który ci odpowiada, aby go uratować.
Czwarty bot również jest w pobliżu. Po przekroczeniu bezpiecznego miejsca i znalezieniu rakiety, bot zostanie uwięziony w silnikach rakiety.
Gdy będziesz wspinać się na rakietę, piąty i ostatni bot będzie znajdował się blisko szczytu, czekając, aż uratujesz go na swojej drodze do końcowego podium.
Po użyciu systemu odkurzania DualSense do posprzątania śmieci, pojawi się grupa żółwi z tym po lewej stronie z uwięzionym botem jeżdżącym na skorupie.
Na następnej wyspie, po szynach do grindowania, użyj gumowej kaczki, aby usunąć wrogów ze smoły i całą pozostałą smołę, a następnie pojawi się pierwszy element układanki.
W tym samym obszarze można znaleźć trzeciego bota przylegającego do drzewa w pobliżu urządzenia z obracającymi się płatkami.
W połowie następnej sekcji grind rail znajdziesz drugi element układanki. Możesz do niego dotrzeć, używając drugiej podkładki odbijającej, aby zaczerpnąć trochę powietrza.
Po usunięciu samonaprowadzających się żab rakietowych za pomocą odkurzacza DualSense, zamiast iść do przodu, użyj podkładki odbijającej po lewej stronie, aby wspiąć się na model DualSense z zamkiem z piasku, podążając za monetami, aby łatwo dotrzeć na szczyt. Czwarty bot znajduje się na górze.
Na ostatnim grind railu piąty i ostatni bot zostaje porwany przez mewę. Użyj podkładki odbijającej, aby do niego dotrzeć i go uratować.
Gdy spotkasz wroga bębna, przewróć go za pomocą małpy talerza i użyj go jako podkładki do odbijania, aby uzyskać dostęp do obszaru po lewej stronie, który wymaga uderzenia w talerze, aby stworzyć platformę. Gdy to zrobisz i dotrzesz do tej tajnej sekcji, ponownie uderz w talerze, aby otworzyć drzwi oczami i znaleźć aztecką zieloną ścianę, która po otwarciu ujawni drugiego bota.
Spadamy z powrotem stąd. Zanim użyjesz wroga bębnowego, aby wspiąć się na działo i kontynuować poziom, zamiast tego podążaj platformą w prawo i znajdź ukryty podstępny obszar. Rozpraw się z lepkimi wrogami, używając obracającego się ruchu Astro, a następnie użyj małpki z talerzem, aby cofnąć ścianę, zanim pociągniesz za wystające druty, aby znaleźć pierwszy element układanki.
Po przekroczeniu szyn do grindowania i dotarciu do obszaru z platformami elektrycznymi, po prawej stronie można znaleźć trzeciego bota. Uderzaj w talerze w taki sposób, aby dotrzeć do odpowiednich platform, podnosząc nawet po drodze płatek śmigła, ciągnąc za wystające druty. Ten bot będzie działał przez całe życie na obrotowej platformie. Tak, to jest Fall Guy.
Po pianinie, które gra na przez głośnik kontrolera DualSense, dotrzesz do obszaru, w którym znajduje się kilku obracających się wrogów. Gdy już się z nimi uporasz, skieruj się w lewo i użyj małpy cymbała, aby otworzyć ścieżkę, pokonaj kolczastego wroga, ponownie użyj małpy, aby szybko pozbyć się elektrycznych wrogów, a następnie uderz w talerze przed armatą, aby znaleźć bota numer cztery.
W tym samym obszarze, po zeszlifowaniu, użyj talerzy, aby otworzyć ścieżkę w prawo, gdzie będzie czekał drugi element układanki.
Ostatni bot znajduje się na końcu poziomu. Użyj talerzy, aby trzykrotnie pokonać obracającego się wroga, a pojawi się końcowe podium, podobnie jak piąty i ostatni bot.
I to wszystko. To są wszystkie Zagubione Poziomy i jak ukończyć każdy z nich! Gratulacje!