Polski
Gamereactor
guide
Astro Bot

Astro Bot Poradnik: Gdzie znaleźć i jak ukończyć wszystkie utracone poziomy

Brakujące kilka botów na drodze do nieuchwytnych 100%. Być może są uwięzieni w Zagubionym Poziomie?

HQ

Na wielu poziomach Astro Bot można znaleźć wiele przedmiotów kolekcjonerskich i gadżetów, ale zwykle najbardziej tajemnicze z całej grupy obracają się wokół dodatkowego Lost Levels znalezionego w ukrytym Lost Galaxy. To szóste dodatkowe miejsce do odwiedzenia jest wypełnione mnóstwem botów do uratowania i elementami układanki do znalezienia, a aby upewnić się, że nie przegapisz żadnego, stworzyliśmy ten przewodnik, aby pomóc Ci znaleźć każdy z (jedynych?) 10 Lost Levels i ukończyć je w 100%.

Astro Bot

Jak znaleźć każdy Zagubiony Poziom: Gdzie są Utracone Poziomy Mgławicy Goryl?

Szlak Az-Tech


W połowie poziomu znajdziesz się w ciemnym pokoju i zmierzysz się z rosyjskim botem przypominającym lalkę. Pokonaj tego bota, a następnie użyj swojego Twin-Frog Gloves, aby rozproszyć cztery zapalone paleniska na ścianie z tyłu, używając trampoliny biedronki, aby dotrzeć do wysokich. Spowoduje to odblokowanie poziomu Fan Club.

Kremowy Kanion


Podczas przechodzenia przez poziom UFO ukradnie jeden z celów twojego bota ratunkowego i zabierze go na szczyt góry. Możesz użyć trampoliny biedronki, aby pokonać wspomniane UFO i uratować bota, a być może także podziwiać niezwykłą rzeźbę z lodu foki... Tuż przed tobą znajdziesz wroga dzika, który szarżuje na ciebie i zużywa się, pozwalając ci biec za nim, złapać go za ogon, obrócić i rzucić nim w cel. Rzuć dzika w lodową rzeźbę, a następnie użyj wirującego ruchu Astro, aby wjechać spiralnie do świecącej ukrytej pod rzeźbą i odkryć portal do poziomu Funky Fungi.

Jak znaleźć każdy Zagubiony Poziom: Gdzie są Utracone Poziomy Systemu Macek?

Archipelag Go-Go


Ten jest łatwy do znalezienia. Na końcu poziomu, po pokonaniu Captain Pincher, rozejrzyj się za jednym ze szponów bossa, a pod nim znajdziesz miejsce, w którym Astro może się obrócić i spiralnie wbić w ziemię. Portal do Light Bulb Limbo zostanie znaleziony w hordzie skarbów, do której to prowadzi.

Niespodzianka w postaci zmniejszenia rozmiaru


Ten jest o wiele bardziej złożony. Pod koniec poziomu, gdzie musisz użyć kombinezonu Mouse, aby skurczyć się do zamka i rozszerzyć się, aby go rozbić, odwróć się i spójrz w drugą stronę. Zobaczysz szklaną podłogę, którą możesz rozbić za pomocą szybujących laserów Astro, otwierając otwór wentylacyjny, który możesz zmniejszyć, a następnie poszybować w górę, aby dotrzeć do nowego obszaru zamieszkałego przez żabę. Dmuchnij w kontroler DualSense, stojąc za żabą, aby ją aktywować i sprawić, że zacznie generować bąbelki, na których możesz stanąć, gdy jest skurczony. Przeniosą cię one w górę, aby rozbić skrzynię i uratować bota, a jeśli będziesz szedł w górę, aby znaleźć gałąź, na której możesz stanąć i użyć do spaceru, aby znaleźć małą kulę dyskotekową i guzik ukryty w koronie drzewa. Naciśnij przycisk, a pojawi się platforma, aby uzyskać dostęp do Boxel Bust-Up.

To jest reklama:

Jak znaleźć każdy Zagubiony Poziom: Gdzie są Zagubione Poziomy Wężowej Gwiazdy?

To jest reklama:

Bitwa o łaźnię


W połowie poziomu, w obszarze, w którym znajdziesz smołowy szlam szpecący japoński mural, tuż po tym, jak nadmuchasz gąbki i masz zamiar ugasić trzech płonących wrogów i kontynuować podróż, zanurz się w wannie na dachu i prześlizgnij się przez szczelinę do bramy Torii po lewej stronie. Następnie wskocz na drzewo kwitnącej wiśni, wypuść wodę do zapalonego komina, a następnie wślizgnij się na szczyt i wpadnij do tajnego pomieszczenia z ciągnącym się drutem, który stworzy platformę portalową Furnace Fever.

Uwolnij Wielkiego Brata!


To jest super proste! Na początku poziomu rozejrzyj się za odizolowanym obszarem w oceanie, który podejrzanie wygląda jak duże drzwi. Udaj się tam i użyj elektrycznego wroga UFO, aby naładować dwa panele elektryczne i otworzyć drzwi, aby odsłonić kulę dyskotekową i podium, aby uzyskać dostęp do Ghouls & Bots.

Jak znaleźć każdy Zagubiony Poziom: Gdzie są Utracone Poziomy Kamuflażu Kosmosu?

Piramida hieroglifów


Na samym końcu poziomu, zanim wskoczysz na ostatnie podium i wyjdziesz, spójrz w prawo, gdy wejdziesz do dużej komory grobowej. Zobaczysz kilka platform ukrytych pod górami kamieni szlachetnych. Wspinaj się po ostatniej platformie, która będzie łamliwą powierzchnią, którą możesz złamać, upuszczając ją za pomocą formularza Hamster. Następnie możesz ponownie użyć formularza, aby zostać uruchomionym do ukrytego obszaru, który wymaga Astro, aby znaleźć odpowiedni kwadrat do poruszania się po jednej z azteckich zielonych ścian dźwiękowych. Gdy to zrobisz, spadniesz do nowego obszaru, w którym będziesz musiał zrobić to samo ponownie, dwa razy i pod presją zmiażdżenia, jeśli ci się nie uda. Jeśli ci się uda, na podium odblokujesz Rocket Pull Power! Lost Level.

Balonowa bryza


Ten jest nieco wybredny, choć szybko do osiągnięcia. Przechodź przez poziom, aż uzyskasz moc balonu Astro. Następnie odwróć się i skieruj się w drugą stronę, tą samą drogą, którą przyszedłeś. Użyj trampoliny biedronki, aby uzyskać dostęp do unoszącej się na niebie wyspy doniczkowej w kierunku, w którym wszedłeś na poziom, a następnie skacz, doskakuj i lataj balonem na wspomnianą wyspę, aby znaleźć obracającą się interaktywną platformę, której Astro może użyć do stworzenia zupełnie nowej wyspy. Podnieś się balonem na tę wyspę, aby znaleźć coś zablokowanego przez wysoki. Użyj przycisku przed sobą, aby odrodzić urządzenie DualSense, które jest kontrolowane przez mechanikę żyroskopu i użyj go, aby ściąć przed tobą, aby odsłonić niezwykłą platformę. Na tej platformie użyj unoszących się laserów Astro, aby narysować ścieżkę wokół platformy, gdzie wypełni się niebieskie światło, pokazujące, gdzie byłeś, a gdzie nie. Gdy to zrobisz, pojawi się kula dyskotekowa i będziesz mógł pociągnąć za druty i odrodzić podium, aby uzyskać dostęp do Danger Dojo Lost Level.

Jak znaleźć każdy utracony poziom: Gdzie są utracone poziomy gromady piór?

Dżin z lampy


Na samym końcu poziomu, po pokonaniu Dżiny i zobaczeniu przed sobą końcowego podium, odwróć się i wdrap się na formację skalną. Rozbij wazon, a zobaczysz coś, w co nie będziesz chciał uwierzyć, odłamki gliny unoszące się w powietrzu! Zwróć też uwagę, jak świecą skały, gdy na nie nadepniesz i jak zmienia się kamera. To, co musisz zrobić, to spojrzeć w dół i przeskoczyć nad obszarami, w których w podłodze znajdują się świecące skały. W ten sposób Astro będzie w stanie stanąć na niewidzialnych platformach i może przedostać się przez szczelinę, aby dotrzeć do magicznego dywanu po drugiej stronie, który zabierze cię do ukrytego obszaru, w którym można znaleźć kulę dyskotekową odblokowującą High-Suction Hero Lost Level.

Mrożony posiłek


Na końcu poziomu, zanim zjedziesz na zjeżdżalnię, aby zmierzyć się z ogromnym bałwanem, zobaczysz dwa pingwiny tworzące dużą śnieżkę. Przejmij piłkę i wykorzystaj otaczający śnieg, aby piłka była coraz większa, aż będzie wystarczająco duża, aby służyć jako platforma do dotarcia do półki po lewej stronie zjeżdżalni. Na tej półce znajdziesz przycisk, który stworzy system odkurzania DualSense, którego możesz użyć do usunięcia ściany z bloków lodu przed tobą i odsłonięcia kuli dyskotekowej otwierającej dostęp do Turtles in Trash Lost Level.

HQ

Jak ukończyć każdy Zagubiony Poziom: Zdobycie 100% w Zaginionej Galaktyce

Klub kibica


Podczas wspinania się na wieżę, gdy zobaczysz płynącą wodę, podążaj za nią do ukrytej jamy, aby znaleźć pierwszego bota na poziomie.

Nieco później znajdziesz się w pomieszczeniu z mnóstwem fanów i pięcioma wrogami. Pokonaj wrogów, a następnie dezaktywuj wentylatory, aby odsłonić ukryty schowek, w którym ukrywa się szlamowy bot. Pokonaj również tego bota, a następnie wskocz na wentylator, na którym siedział, aktywuj wentylator i zostań wystrzelony, aby znaleźć drugiego bota na poziomie.

Idź dalej, aż znajdziesz się na zewnątrz. Natychmiast po wyjściu i zobaczeniu światła słonecznego spójrz przed siebie, a znajdziesz trzeciego bota ukrywającego się w stosie liści.

Pozostając tam, gdzie jesteś, spójrz w prawo, aby zobaczyć pierwszy element układanki. Przeskocz nad nim, a UFO ukradnie kawałek, zabierając go w niebo. Przesuń liście, aby znaleźć przewody do pociągnięcia, które następnie stworzą wentylator, który możesz dezaktywować, a następnie aktywować, aby wystrzelić Astro w niebo, aby rozbić UFO i zdobyć kawałek.

Idź dalej, aż znajdziesz platformę z grupą dużych fanów, którzy są ze sobą połączeni. Czwartego bota można znaleźć tutaj, na niebie, gdy został porwany przez UFO. Uruchom się, aby uratować bota.

W tym samym czasie użyj wentylatorów, aby wystrzelić Astro na platformę po lewej stronie i pociągnij za kilka przewodów, aby znaleźć drugi element układanki.

Na koniec idź dalej, aż dotrzesz do końca poziomu. Ostatni bot będzie tutaj, ścigany przez wroga. Zmiażdż wroga, uratuj bota i to jest koniec Fan Club.

Funky Grzyby


Pierwszy bot będzie na twojej drodze przez poziom. Bułka z masłem.

Pierwszą układankę można również znaleźć na początku, chociaż jest trochę ukryta. Używając dynamitu do wysadzenia w powietrze skały, na której znajdują się szlamy, zdobądź drugi dynamit, odwróć się, wskocz po schodach i zniszcz ścianę z symbolem ostrzegawczym. Element układanki będzie znajdował się za ścianą.

Drugi bot wymaga Astro użycia wentylatora śmigłowego, a następnie jego ruchu obrotowego, aby wspiąć się na platformy znajdujące się natychmiast po wpadnięciu do jaskini. Bot będzie znajdował się na szczycie świecącego grzyba.

Drugi element układanki można znaleźć prawie zaraz po pierwszym. Po zejściu do jaskini zbierz jeden z liści śmigła i wskocz na prawą platformę. Stamtąd pokonaj pomarańczowy szlam i użyj ruchu obrotowego Astro, aby wbić się spiralnie w ziemię. Wsłuchaj się w szum klocków na ziemi i użyj ruchu ślizgowego Astro, aby wycelować w prawy blok i znaleźć element układanki pod spodem z kilkoma monetami.

Pozostając w tym głównym pomieszczeniu, udaj się na platformę z tyłu pomieszczenia i użyj techniki wirowania Astro, aby ponownie wbić się spiralnie w ziemię. Pokonaj dwóch wrogów, a trzeci bot spadnie na dół, czekając na ratunek.

Kontynuuj pracę nad poziomem, aż wpadniesz głębiej do jaskini. Kiedy to zrobisz, użyj ruchu obrotowego Astro, aby usunąć stos kamieni znaleziony natychmiast po wylądowaniu. Następnie zakręć ponownie i wkręć się spiralnie w ziemię, aby odblokować nowy mini-obszar, w którym musisz użyć elementów sterujących żyroskopem DualSense, aby usunąć szlam za pomocą wody. Gdy dotrzesz na dół, odkryjesz czwartego bota na tym poziomie.

Kontynuuj przechodzenie przez poziom, aż dojdziesz do otwartego pomieszczenia z dużym wrogiem wymachującym kolczastą kulą na łańcuchu. Pokonaj tego wroga, a następnie użyj liścia śmigła, który możesz zdobyć spod niego, aby odwrócić się i wspiąć na wodospad z kierunku, w którym wszedłeś do pomieszczenia. Pokonaj wroga na szczycie wodospadu, a ostatni bot poziomu spadnie na dół, czekając na ratunek.

Astro Bot

Żarówka Limbo


Pierwszy bot jest na twojej drodze przez poziom. Musisz jednak być szybki, ponieważ nie możesz uratować bota, nosząc żarówkę, aby oświetlona platforma, na której stoisz, była widoczna. Rzuć więc żarówką we wroga, uratuj bota i szybko wskocz w bezpieczne miejsce.

Drugi bot to podobna sprawa, tyle że znacznie mniej stresująca. Użyj żarówki, aby pokonać ducha, który kradnie platformę, której zamierzasz użyć, zdobądź drugą żarówkę, aby pokonać wroga po drugiej stronie szczeliny, a następnie użyj trzeciej, aby oświetlić sobie drogę do robota, który teraz wisi na półce skalnej dla drogiego życia.

Trzeci bot jest podstępny. Kiedy dotrzesz do obszaru z przeciąganymi drutami i punktem kontrolnym tuż obok niego, pociągnij za przewody, aby odrodzić żarówkę, ale zamiast iść do przodu, spójrz w lewo, aby oświetlić kilka ruchomych platform, które zabiorą cię w górę, aby znaleźć ukrytego bota na górze.

Pierwsza układanka znajduje się w tym samym obszarze. Widać, jak złowieszczo unosi się nad niczym. Wystarczy użyć żarówki, aby oświetlić platformy i udać się do nich.

Czwarty bot jest blisko. Gdy przekroczysz szczelinę (jeśli zajdzie taka potrzeba, pociągnij za druty przed sobą, aby zdobyć świeżą żarówkę), a następnie odwróć się i rzuć nią w kulącego się gargulca. Spowoduje to powstanie filaru i pojawienie się ukrytej trumny, którą możesz otworzyć i znaleźć czwartego bota.

Idź dalej, aż zobaczysz ostatniego bota przed sobą. Nie zawracaj sobie głowy zapisywaniem go jeszcze (nie żebyś jeszcze mógł...). Poruszaj się po pomieszczeniu i znajdź kilka przewodów, które możesz pociągnąć, aby przywołać żarówkę, a następnie przenieś je na prawo od pokoju, aby znaleźć oświetlone platformy, które zaprowadzą cię do obszaru z się gargulcem. Zniszcz gargulca za pomocą żarówki, a pojawi się drugi element układanki.

Teraz możesz zapisać ostatniego bota i ukończyć poziom. Użyj żarówki, aby stworzyć oświetlone platformy, aż znajdziesz sposób, aby uzyskać dostęp i dotrzeć do bota, aby go uwolnić.

Boxel Bust-Up


Pierwszy bot jest przed tobą, chowając się za wokselowym botem szlamowym. Pokonaj szlam i uratuj bota.

Drugi bot jest nieco dalej. Zobaczysz część poziomu, w której chce, abyś podążał w lewo. Skieruj się w prawo, a zobaczysz kilka drutów wystających z platformy, pociągnij je, aby stworzyć ścieżkę magnetyczną, która pozwoli ci wejść na ścianę. Na szczycie znajduje się kilku wrogów i skała. Skała to bot, którego szukasz. Tak, naprawdę.

Pierwsza układanka znajduje się na twojej drodze przez dalszy poziom. Nie możesz go przegapić, ale pamiętaj, że znajduje się na cienkiej platformie wokselowej, którą jeśli przelecisz, zniszczysz!

Nieco później na poziomie, po ścianach, które próbują cię zmiażdżyć, użyjesz trampoliny, aby dostać się na platformę z drzewem otoczonym kilkoma monetami. Rozbij drzewo, aby odrodzić ciągnięte druty, które po szarpnięciu generują dynamit, który możesz rzucić w drzewo na samotnej platformie po lewej stronie, aby zobaczyć, jak uwięziony na nim bot wystrzeliwuje w twoją stronę.

Na otwartej przestrzeni, w której znajduje się skrzynia z ulepszeniem dla Astro, zobaczysz podejrzany niebieski kafelek wmurowany w ścianę. Rozbij go i znajdź kilka przewodów za sobą, za które możesz pociągnąć, aby znaleźć drugi element układanki.

Będziesz chciał użyć swojego plecaka odrzutowego, aby wspiąć się na podkładkę do odbijania przed sobą. Nie. Spójrz w prawo, przebij się przez szczelinę, pokonaj wrogów przed sobą, stań na zielonym kafelku z trawą, aby uniknąć przygniecenia przez ścianę, a następnie użyj podkładki odbijającej, aby znaleźć czwartego bota na poziomie.

Ostatni bot znajduje się na końcu poziomu, tuż przed platformą na poziomie końcowym. Aby się tam dostać, musisz unikać zgniatanych ścian, ale znalezienie bota jest łatwe.

Astro Bot

Gorączka pieca


W miarę przechodzenia przez poziom, gdy przekroczysz pierwszych wrogów podobnych do Hungry Hippo i znajdziesz pierwszego wroga z bełtem, pierwszy bot wisi na pobliskim drzewie.

Nieco dalej, po pokonaniu nowego nurkującego wroga, spójrz w prawo, aby znaleźć dwie formacje wulkaniczne. Wskocz na mniejszą, a następnie na platformę za większą, aby znaleźć pierwszy element układanki.

Nieco dalej, gdy znajdziesz drugiego wroga z bełtem, po lewej stronie znajduje się mała platforma z przyciskiem chronionym przez trzy obracające się strumienie ognia. Naciśnij przycisk, aby otworzyć ukryte drzwi i portal, do którego można dostać się za pomocą szyny do grindowania. W tym następnym obszarze przeskocz między szynami do grindowania, aby uniknąć zagrożeń i dotrzeć do drugiego bota poziomu.

Kiedy dotrzesz do trzeciego wroga bełtu na poziomie, znajdzie się on na platformie, po której możesz się poruszać, stojąc na krawędziach. Ustaw go pod kątem, aby nacisnąć przycisk na jednej ze ścian, aby otworzyć nową ścieżkę, która prowadzi na szczyt pobliskiej formacji wulkanicznej i znajdź trzeciego bota na poziomie.

Idź dalej, aż znajdziesz ciągniony drut, z którego wytryskuje gumowa kaczka, która tryska wodą. Użyj wody, aby oczyścić ścieżkę przez niebezpieczną ognistą podłogę i jednocześnie stwórz trasę, aby przechwycić drugi element układanki.

Czwartego bota można znaleźć za szyną do grindowania. Aby do niego dotrzeć, musisz pokonać jeszcze kilku głodnych hipopotamów.

Do ostatniego bota można ponownie dotrzeć za pomocą gumowej kaczki. Gdy już zdobędziesz kaczkę, skieruj się w prawo od następnej ognistej komory, aby znaleźć bota wylegującego się w saunie z kilkoma małpami.

Ghule i boty


Podczas przechodzenia przez poziom natkniesz się na studnię z miejscem, w którym Astro może obracać się i spiralnie zgłębiać, aby znaleźć pierwszego bota.

Po pływających platformach mostowych znajdziesz ciągniony drut, aby odrodzić żarówkę, którą można rzucić w pobliskie drzewo, aby uwolnić drugiego bota poziomu w środku.

Kiedy wchodzisz do ciemnego pokoju, naprzeciwko ciebie znajduje się gargulec w ścianie. Użyj żarówki, aby poruszać się po oświetlających platformach, a następnie rzuć żarówką w gargulca, aby znaleźć trzeciego bota na poziomie.

Po pokonaniu wszystkich ghuli i powrocie na zewnątrz, gdy dotrzesz na platformę z unoszącą się żarówką, zabierz żarówkę i rzuć nią w kocioł po lewej stronie. Zdobądź drugą żarówkę i udaj się tam, korzystając z platform oświetleniowych, aby znaleźć czwartego bota na poziomie.

W tym samym obszarze możesz zobaczyć pierwszy element układanki unoszący się nad przepaścią. Użyj żarówki, aby oświetlić platformy, aby do niego dotrzeć.

Po zdmuchnięciu świec wejdź na sam szczyt liny. Drugi element układanki jest ukryty w pokoju za tobą.

Po pokonaniu wszystkich duchów za pomocą mechaniki żyroskopu DualSense, piąty i ostatni bot poziomu czeka na poręczy mostu przed tobą po lewej stronie.

HQ

Siła przyciągania rakiety!


Na początku poziomu znajdziesz dwie liny, które można ciągnąć. Użyj lewego, aby odblokować ukryty obszar poniżej, w którym pierwszy bot czeka na uratowanie.

Kilka chwil później, po użyciu odpowiedniej liny i wspięciu się na ścianę klifu, znajdziesz kolejną linę do ciągnięcia tuż przed wilkami. Pociągnij go i odtwórz bałwana w miejscu, w którym uwięziony jest drugi bot.

W tym samym miejscu pociągnij za drugą linę (w pobliżu bałwana, który można zniszczyć, aby odsłonić miejsce do zrobienia zdjęcia). To przeniesie cię do innego ukrytego obszaru. Zejdź w dół, pociągnij za kolejną linę i znajdź pierwszy element układanki.

Trzeciego bota można znaleźć w obszarze wulkanicznym. Kiedy natkniesz się na wroga blokowego, który stale podąża za twoimi ruchami, skieruj go w taki sposób, abyś mógł dotrzeć i wejść w interakcję z liną do ciągnięcia na jego głowie, aby odkryć podstępny obszar pod tą platformą, w którym trzeci bot będzie czekał na znalezienie.

Czwarty bot jest w pobliżu. Poziom będzie wymagał, abyś skierował się w lewo, skieruj się w prawo, gdzie blokowy wróg tarza się w lawie. Poczekaj na odpowiedni moment i pociągnij za linę, aby odrodzić platformę, która pozwoli ci wystrzelić rakietę do nowego obszaru powyżej, nad którym bot będzie trzymał się ściany i będzie musiał zostać uratowany przed trzema wrogami.

Prawdopodobnie zobaczysz drugi element układanki podczas przechodzenia przez poziom. Zgodnie z motywem przewodnim tego poziomu, usuń dwóch wrogów blokowych, ciągnąc za ich liny i bezpiecznie chwyć kawałek. Lub po prostu chwyć kawałek, gdy pojawi się otwór... Jeśli jesteś wystarczająco odważny...

Ostatni bot również znajduje się na twojej drodze, ale aby uzyskać do niego dostęp, musisz pokonać naprawdę dużego wroga blokowego, ciągnąc za jego linę i wchodząc do jego ciała, aby zapalić dynamit i uciec, zanim wybuchnie. Gdy to zrobisz, bot jest bezpieczny do uratowania.

Niebezpieczne Dojo


Pierwszy bot jest na twojej drodze przez poziom. Po użyciu pierwszej ściany magnetycznej zobaczysz, że wisi ona na całe życie, a gdy się zbliżysz, pojawi się smok i spróbuje go zjeść. Uderz smoka i uratuj bota.

Drugi bot jest również przed tobą. Znajduje się w obszarze, w którym możesz użyć żyroskopowego ostrza DualSense, aby przeciąć. Nie bądź zbyt szczęśliwy i użyj urządzenia do pokrojenia bambusa w taki sposób, aby umożliwić Ci podłączenie się do bota.

W obszarze, w którym wrogowie wyskakują z budynku z zasłonowymi drzwiami, użyj prawych drzwi, aby znaleźć trampolinę, która zabierze cię na balkon, gdzie można znaleźć pierwszy element układanki.

Kiedy upadniesz i znajdziesz się w budynku, wkrótce potem wrogi bot zaatakuje zza sekretnej ściany. Uderz w ścianę i znajdź ukryte miejsce, w którym magnetyczna ściana zaprowadzi Cię na balkon, na którym można znaleźć trzeciego bota.

Czwarty bot jest w pobliżu i bardzo oczywisty. Znajduje się w sekcji murali z kilkoma wrogami, gdzie jest zakopany po pas.

W sekcji tuż po niej, gdzie przeskakujesz przez bębny i unikasz strumieni ognia, znajdziesz duży bęben z przeciąganym drutem nad głową. Po pociągnięciu za drut skieruj się w lewo i znajdź platformę ze świecącymi zielonymi podłogami z puzzlami, takimi jak te na poziomie Azteków. Rozwiąż trzy łamigłówki z rzędu i znajdź drugi element układanki.

Piąty i ostatni bot jest na twojej drodze. Korzystając z żyroskopu DualSense, utwórz ścieżkę ostrza w górę do bota, aby kontynuować i ukończyć poziom wkrótce potem.

Astro Bot

Bohater o wysokim ssaniu


Pierwszy bot jest na twojej drodze. Użyj siły ssania Astro, aby stworzyć platformę, na której będziesz mógł bezpiecznie go uratować.

Po pokonaniu dużego kwiatu użyj mocy ssania, aby wspiąć się na ścianę klifu, upewniając się, że pozostało wystarczająco dużo materiału, aby stworzyć dodatkową platformę lub dwie, gdy dotrzesz na szczyt. Pierwszy element układanki będzie w pobliżu, po prostu będziesz musiał stworzyć platformę lub dwie, aby do niego dotrzeć.

Drugi bot też jest na twojej drodze. UFO go ukradnie, po prostu podąża za nim i go uwolni.

Prawdopodobnie zobaczysz drugi element układanki. Dostęp do niego może być trochę trudny, ale użyj materiałów do ssania, które wolisz podeprzeć do niego i złapać go.

Trzeci bot znajduje się w tym samym obszarze. Na jednej z obracających się platform zobaczysz bota stojącego na nadającym się do ssania sześcianie materiału. Ponownie przedostań się w sposób, który ci odpowiada, aby go uratować.

Czwarty bot również jest w pobliżu. Po przekroczeniu bezpiecznego miejsca i znalezieniu rakiety, bot zostanie uwięziony w silnikach rakiety.

Gdy będziesz wspinać się na rakietę, piąty i ostatni bot będzie znajdował się blisko szczytu, czekając, aż uratujesz go na swojej drodze do końcowego podium.

Żółwie w śmietniku


Pierwszy bot znajduje się na wyspie otwierającej. Obok piłkarskiego wroga będzie coś walczącego w koszu. To jest bot. Tak, naprawdę.

Po użyciu systemu odkurzania DualSense do posprzątania śmieci, pojawi się grupa żółwi z tym po lewej stronie z uwięzionym botem jeżdżącym na skorupie.

Na następnej wyspie, po szynach do grindowania, użyj gumowej kaczki, aby usunąć wrogów ze smoły i całą pozostałą smołę, a następnie pojawi się pierwszy element układanki.

W tym samym obszarze można znaleźć trzeciego bota przylegającego do drzewa w pobliżu urządzenia z obracającymi się płatkami.

W połowie następnej sekcji grind rail znajdziesz drugi element układanki. Możesz do niego dotrzeć, używając drugiej podkładki odbijającej, aby zaczerpnąć trochę powietrza.

Po usunięciu samonaprowadzających się żab rakietowych za pomocą odkurzacza DualSense, zamiast iść do przodu, użyj podkładki odbijającej po lewej stronie, aby wspiąć się na model DualSense z zamkiem z piasku, podążając za monetami, aby łatwo dotrzeć na szczyt. Czwarty bot znajduje się na górze.

Na ostatnim grind railu piąty i ostatni bot zostaje porwany przez mewę. Użyj podkładki odbijającej, aby do niego dotrzeć i go uratować.

Final Encore - Ten poziom jest odblokowywany dopiero po ukończeniu wszystkich innych utraconych poziomów


Gdy masz już moc małpy cymbała, gdy używasz jej do wspinania się na pierwszy zestaw platform, pierwszy bot znajduje się wisząc na dodatkowej platformie powyżej. Dotrzyj do punktu kontrolnego, odwróć się i uratuj bota.

Gdy spotkasz wroga bębna, przewróć go za pomocą małpy talerza i użyj go jako podkładki do odbijania, aby uzyskać dostęp do obszaru po lewej stronie, który wymaga uderzenia w talerze, aby stworzyć platformę. Gdy to zrobisz i dotrzesz do tej tajnej sekcji, ponownie uderz w talerze, aby otworzyć drzwi oczami i znaleźć aztecką zieloną ścianę, która po otwarciu ujawni drugiego bota.

Spadamy z powrotem stąd. Zanim użyjesz wroga bębnowego, aby wspiąć się na działo i kontynuować poziom, zamiast tego podążaj platformą w prawo i znajdź ukryty podstępny obszar. Rozpraw się z lepkimi wrogami, używając obracającego się ruchu Astro, a następnie użyj małpki z talerzem, aby cofnąć ścianę, zanim pociągniesz za wystające druty, aby znaleźć pierwszy element układanki.

Po przekroczeniu szyn do grindowania i dotarciu do obszaru z platformami elektrycznymi, po prawej stronie można znaleźć trzeciego bota. Uderzaj w talerze w taki sposób, aby dotrzeć do odpowiednich platform, podnosząc nawet po drodze płatek śmigła, ciągnąc za wystające druty. Ten bot będzie działał przez całe życie na obrotowej platformie. Tak, to jest Fall Guy.

Po pianinie, które gra na przez głośnik kontrolera DualSense, dotrzesz do obszaru, w którym znajduje się kilku obracających się wrogów. Gdy już się z nimi uporasz, skieruj się w lewo i użyj małpy cymbała, aby otworzyć ścieżkę, pokonaj kolczastego wroga, ponownie użyj małpy, aby szybko pozbyć się elektrycznych wrogów, a następnie uderz w talerze przed armatą, aby znaleźć bota numer cztery.

W tym samym obszarze, po zeszlifowaniu, użyj talerzy, aby otworzyć ścieżkę w prawo, gdzie będzie czekał drugi element układanki.

Ostatni bot znajduje się na końcu poziomu. Użyj talerzy, aby trzykrotnie pokonać obracającego się wroga, a pojawi się końcowe podium, podobnie jak piąty i ostatni bot.

Astro Bot

I to wszystko. To są wszystkie Zagubione Poziomy i jak ukończyć każdy z nich! Gratulacje!

Powiązane teksty

Astro Bot Score

Astro Bot

RECENZJA. Przez Ketil Skotte

Scena jest gotowa na wielki przełom w historii Astro, a mały robot z pewnością spełni oczekiwania.



Wczytywanie następnej zawartości